lördag 9 oktober 2010

a swell time indeed





Kl.20.00 var lillen och jag hemma igen, men pappa K partajar vidare. Det gör han helt rätt i, för det var en ytterst trevlig middag. God mat, inte lika god snaps (kommer aldrig att drickas med nöje - trots mycket övning från studentsittningar), desto godare vin och trevligt folk. Ibland skulle man önska sig en barnvakt här i nya staden. Ingen släkting eller vän som känner suget att bosätta sig i Härnta och ta hand om A lite då och då? Nähäpp.

Vi försökte ta lite bilder i festmundering, men lillplupp har dagen till ära spexat till det med ett fejkunderbett och idel fula grimaser. Varför? Vem vet. Han är kul helt enkelt. Men bilderna blev därefter.


3 kommentarer:

  1. Jag! Jag kan barnvakta sötig liten plutt! Fast, han känner ju inte mig. Och det gör inte du heller. Men om du och plutten vill lära känna mig så kanske? /Härnösandsbo sen 1 juli

    SvaraRadera
  2. Det låter ju jättetrevligt! Mejla mig på miatyni@gmail.com så styr vi upp en fika:) Vi vill gärna lära känna trevligt folk.

    SvaraRadera