fredag 1 oktober 2010

friday - i'm in love



Idag har det varit full rulle. Först fredagssushi med pappa K's jobb och därefter eftermiddag på Öppnis. Det blev lite fel idag, vi hade glömt att Öppnis bara är öppet varannan fredag. Idag var det unga-mammor grupp, men vi fick vara med för de var så få. Jag ser ju hyfsat ung ut, så jag försökte smälta in, slänga mig med slang och så. Kände mig inte så lite felplacerad (och lastgammal), men A lekte glatt, så vi stannade kvar. A var för övrigt lastgammal jämfört med bebisarna som var där, men jag tror inte han kände sig malplacé, inte utåt iallafall. Han spelade cool och käkade på legobitar. Coola, men gamla, det var vi det.

Helg ljuva helg! Vi ska till huset och lära oss allt om timers på utebelysning, trädgårdsskötsel och Gud vet vad. Imorgon blir det den där efterlängtade middagen på restaurang, som uteblev förra helgen. Vi ska äta italienskt på ristorante Amenta på tre man hand, mina fina killar och jag.

1 kommentar:

  1. Jaså, va kul. Bodde där för 3årsen. Jätte fin stad, älskar alla gamla sten och trähus!

    SvaraRadera