fredag 29 oktober 2010

how wonderful life is now that you're in the world


Fredagen flyger iväg. Vi har ätit fredagslunch med pappa K, och snart ska jag ta mina möra och värkande muskler (tji får man för all lathet) och jympa lite. Imorgon får vi besök av A's kusin, moster+sambo och morbror. De ska stanna en vecka. Mycket kul står på agendan.

Igår hade vi fint besök av en tjej jag träffat genom bloggen. Middag, lek med A och goda ostar med fikonmarmelad. Jättetrevligt att äntligen lära känna folk här.

BVC igår gick bra. Lillen växer så det knakar. 9,7 kg och 74 cm lång busunge. Vi fick lite tips om sömnen också, en metod av en man vid namn Berndt Eckerberg är tydligen the shit. Men vi väntar tills vi flyttar till huset. De andra metoderna vi tidigare provat (buffning, 5 min osv) är rätt högljudda. Så högljudda och ilskna att vi gav upp till och med. Men snart blir det nya friska tag.

1 kommentar:

  1. Fint besök tom.. så trevligt att jag var det :) Trevligt hade jag det också :) vi får göra om´et med en flarra vin kanske en annan gång? Ha en bra vecka med det fina besöket så hörs vi av!

    SvaraRadera