söndag 22 januari 2012

som en smäck


Man vet att en bebis är välgödd när storlek 56 sitter som gjutet - dag 4 i livet. Storlek 62 nästa vecka? Sötnötens kinder börjar i tinningarna och hon har en valk ovanför ögonbrynen hihi. Pussvänligaste fejset jag stött på.

Vaknade imorse och kände mig lite lätt mörbultad. Drömde nämligen inatt att mina bröst vuxit till yppiga f-kupa, att lillskruttan ätit nonstop hela natta och att jag legat vaken och svurit över diverse ömmande kroppsdelar och undrat om jag någonsin kommer att känna mig hel igen...

Måste ju ha varit en mardröm, för det känns bättre nu på morgonkvisten!

2 kommentarer:

  1. hahaha... LIKE!!! Vilken härlig gosetjej ni har fått! vad hände med att tappa 10%?? Hon kör inte med det eller? Åhh.. jag längtar tills vi kan komma upp och hälsa på! Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Hon skippar de där 10% tror jag... Bevarandet av de där kinderna är något av en hjärtefråga för henne, då gäller det att smaska på!

    SvaraRadera