lördag 14 januari 2012

inom en snar framtid


kommer jag att kunna bära normala byxor igen. Halleluja för det. De dörrar som kommer att öppnas, säger jag bara (garderobsdörrarna först och främst).

Förresten, har ni tänkt på hur obehagliga många graviditetsrelaterade ord låter? Inte?

Moderkaka - kaka?! Kakor är liksom söta och fina. Moderkakor, not so much.
Avslag - jomen, jag följer gärna med och badar, när jag fått bifall på mitt avslag.
Slempropp - verkligen något alla vill hitta i underbyxan.

Det är förvisso inte helt fräscht att föda, men saker och ting skulle ju kunna låta mer lajbans.

Bild från Asos




2 kommentarer:

  1. jag har fortfarande inte kommit i mina smal-jeans, men att bara få på sig ett par brallor som Inte har elastiskt band i midjan är ett hallelulja moment!

    SvaraRadera
  2. Tog ett år innan jag gått ned vartenda kilo senast, men till slut så. Men allt är bättre än tights och mammakläder! Och kjol och klänning ska bli underbart:)

    SvaraRadera