tisdag 10 januari 2012

god morgon solsken

Mamma M (sovit kasst, småsnorig och med ett osedvanligt dåligt morgonhumör idag): Jag orkar inte mer, jag vill bara vara själv och deppa ihop!
Pappa K: Hahaha, själv?! Du kommer inte att vara själv på flera år!
Lillplupp (trallandes i bakgrunden med igentäppt näsa och med hosta): Algot älskar kläder, Algot älskar bilar! Mamma vill du bita på mitt finger?

Öh tack, men nej tack. Älskade lilla tokfamiljen gör min morgon. Nu känns det bättre efter en stor mugg honungste. Bf idag, nu kööör vi! Eller inte. Men då ska jag på fest på jobbet i stället. Får se vilket det blir, lutar mot det senare.

4 kommentarer:

  1. Håller tummarna för att det helt sonika drar igång idag! Jag som vart "på g" att få sedan v 30 jäser fortfarande på... Vill inte mer nu.:/ men som sagt, hoppas eran lilla kommer snart!

    SvaraRadera
  2. BF!!!!!! helt sjukt vad tiden gått fort (i ens egna ögon iallafall ;)) om man måste tänka positivt så kan det ju omöjligen vara mer än två veckor kvar, hur man än vänder och vrider på saken! fest låter ju lovande, så man får nåt kuligare att fokusera på (om du orkar...)

    kramar

    SvaraRadera
  3. Jag säger bara en sak: fullmåne!

    //Mia

    SvaraRadera
  4. Det kom inte riktigt igång dåra, men hade en molande värk i ryggen och blev superglad haha:) Som dessvärre gick över, men jaja, orkar att inte jaga upp mig över att ingenting händer.

    Fullmåne u say? Ja, det är många som känner av det, sägs det.

    SvaraRadera