måndag 23 januari 2012

no photos

Hungrig liten mademoiselle här hemma fick mamsen att braka ihop lite igår kväll. Men det var nog mer att min kropp inte hänger med alls ännu och jag blir rastlös och frustrerad. Kände mig som ett hormonellt potpourri och en lytt mjölkko, helt enkelt.

Så vi introducerade nappen - tadaa. Funkar hyfsat bra, ramlar ut ibland förstås, men gör att jag kan lägga ned henne en stund vilket är guldiga saker värt. Det händer ju, och ännu mer nästa vecka när pappa K börjar jobba igen, att att A behöver hjälp av mor sin också.

Pappa K och lillplupp A har åkt till Sundsvall för att shoppa en ny dator till mig, denna gamla skrotiga vägrar att ladda upp bilder, alt. gör det så otroooligt långsamt att man får spunk. Och tro mig, vi behöver inte mer spunk här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar