torsdag 23 december 2010

och en riktigt god jul


Lillen har tjyvöppnat två paket. Hihi, kanske mamma M som tjyvgivit honom två paket för att det är lite segt här hemma. Den plastiga leksaken (ful och i plast är alltid ett vinnande koncept hos barn) är en favvo redan. Vovven får sig puss när han ploppar upp.


Spargrodan får inte åka med ner, är lite för känslig för att slamra runt bland väskor och vagnar. Åååh, längtar så efter att inreda A's rum, hoppas vi hinner måla där snart!


Paketen klara, det fattas bara några grejer som jag beställt från Extrafilm (som för övrigt för 1/5 poäng av mig, bra priser, men det är också allt. Kan inte avslöja vad jag beställt, men fick helt felgjorda saker senast, vilket de lovade att åtgärda i tid... Hmm, får väl se när brevbäraren kommer om paketet hinner hit, muttrar jag surt).


Vi är kvar i Härnta. Men på plussidan - inga kaskadspyor sedan igår! Om detta håller i sig så åker vi imorgon bitti, så vi hinner lagom till Kalle Anka och julmaten. En håller ju tummarna, kan ni kanske göra det lite också? Det är ju lillens fölsis och allt. Mormor är i Uppsala och handlar tårtbotten.

Vi hoppas på en god jul helt enkelt.

Jag önskar er detsamma, ni finingar som läser denna blogg! Många julekramar från lilla familjen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar