tisdag 14 december 2010

hypade pip


Tycker att porslinet är fint, men tapeterna nog finast. Det blir lätt lite för pluttenuttigt för mig, men gillar det ändå på något vis. Kanske som en liten detalj i hemmet bara? Som en kökshandduk till exempel, eller en kanna, på sin höjd.

Tror att jag har gått omkring för mycket i gårdsbutiker på sistone, och det har stigit mig åt huvudet. Gillar ju egentligen mer stilrena retroprylar. Men allt är inte svart eller vitt, inte ens den egna stilen tydligen.

Är det bara jag som får stilkriser och helt plötsligt inte vet vad jag gillar?

Bild från Broarne


3 kommentarer:

  1. jag älskar pip, men för mycket av de pluttiga sakerna blir too much! jag har sjukt spretig stil, vill ha det lantligt/modernt/retro/stilrent/färgglatt/neutralt/50-60-70-tal... love it all!

    ja, det kommer nog aldrig bli en röd tråd genom hela huset här iallafall :-)

    SvaraRadera
  2. Precis så! Då tycker jag vi kör på en spretig stil;) Haha, har en stilkris i kläder också, men det är en annan femma. Orkar aldrig köpa något nytt längre... Det är bara till A eller till huset.

    Jag tycker du har superduperfin stil fina Becks! 5/5:)

    SvaraRadera