fredag 23 juli 2010

idag är ingen vanlig dag

för idag är lillebrors 18-årsdag! Hurra etc. Jag kan inte tänka mig att han läser denna blogg, men om han mot förmodan gör det - Grattis bro! Annars så åker vi och gratulerar honom irl snart med paket, så fort lillen vaknar. Och ikväll ska brorsan ut med K och sina två andra svågrar och göra stan osäker.

A vägrade sova igår kväll, och så även imorse när han skulle ta sin förmiddagstuppis. Jag kvävde ett par psykbryt och kämpade på, och nu sover han. Nu när vi ska ta tåget till kalaset. Men vi får bli sena, hellre en glad bebis än att komma i tid. Mammatips: Väck inte den björn som sover.

Dagens tummen-ner: Mina ögon är illröda och svider som attan (knappt så jag kan stirra på dataskärmen, men måste man blogga om strunt så måste man).

Dagens tummen-upp: K är ledig i helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar