fredag 14 januari 2011

okejrå


Vi säger såhär: Det blir en liten bloggpaus, så får vi se hur det känns om ett tag. Kanske andan faller på någon gång igen. Min syster hotar med diverse otäckheter om jag slutar skriva helt. Kanske hon skulle ha en mammablogg i och med att hon nu är mammaledig;)

Ni behöver inte hänga på låset och vänta. Jag ska läsa en bok om kvällarna har jag tänkt här framöver. En skönlitterär sådan. Rätt så tjock. Tänker undvika datorn, sitter redan framför den 8 timmar om dagen.

På söndag ska jag resa bort till Stockholm. Först middag med mina fina vänner som jag saknar hutlöst mycket. Babbla, skvallra och äta god mat. Ni anar inte hur glad i hjärtat jag blir av blotta tanken. Sen blir det kurs i två dagar med jobbet - hotellfrukost here I come! Kommer att sakna killarna tusenfalt. Haha, jag skulle ju bara skriva att jag tar en paus och så blev det ett alldeles vanligt inlägg! Typiskt mig.

Men syster och ni andra - vi får se. Lovar inget. Ni är fina som läser tycker jag iallafall. En gullig skara, även om jag bara inte riktigt vet vilka ni är. *ähum*

5 kommentarer:

  1. Yees, ha det så trevligt i helgen och ät ordentligt på hotellfrukosten :)
    //Mia

    SvaraRadera
  2. Nja du får stå för bloggandet i familjen om inte moster J skaffar sig en blogg. Theo sa precis att du borde tycka att det är roligt att blogga, eftersom du skriver om hans kuse Algot.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Neeejeee Mia! Kom tebaaaks!!!! Ja lovar att kommentera varje inlägg från och med nu!

    Nä, njut av pausen du, men jag kommer sakna dina fina, roliga, gulliga inlägg var dag. Känns ju som vi kommunicerar hela tiden, eller ja, iallafall du till mig ;-).

    You'll be greatly missed my darling! Får se till att konversera den muntliga vägen istället from nu.

    Stora kramar

    SvaraRadera
  4. Men jag följer din blogg Becka så länge!

    Jag saknar redan bloggen lite. Tror jag har varit så trött i och med nya jobbet att jag inte orkat tänka när jag kommit hem.

    Men egentligen är det ju väldigt trevligt att ha något att pyssla med... Hihi;) Får se om ett par veckor.

    Många kramar till er alla!

    SvaraRadera
  5. Moster J är ingen bloggerska ;)
    Så moster stor M får stå för den biten i den här familjen. Det händer säkerligen tusen mer spännande ting i Härtan än i Kalmar....

    SvaraRadera