torsdag 15 mars 2012

tårta, fulhuvud och hem-ligheter


Lunch på mormor Hilmas, smaskigt och mysigt. Synd bara att det är så svårt att ta sig in med syskonvagn själv (rackarns trappsteg), annars hade vi glidit dit på tre man hand.



Om man vill bli fin, så får man vara ful ett tag först? Alltså, en slinghätta knuten som ett huckle under hakan är nog det allra otjusigaste. Fick en slice tårta också, men den slukade jag raskt. Äntligen fin i håret.


Och en fika med lilla familjen. Men vilken härlig ledig dag vi haft en alldeles vanlig vardag.

Ett snack med mäklaren var en av de viktigaste punkterna att pricka av på listan - check! Första steget mot att sälja vårt hus.

4 kommentarer:

  1. Varför skall ni sälja, har ni inte nyss köpt och håller på att renovera? Trivs ni inte? Låter jobbigt, får ont i huvet bara jag tänker på flyttlådor...

    //Mia

    SvaraRadera
  2. Men snyggo! Hur ser du ut efter hättan då? Spännande med mäklare! Hoppas ni får plenty kosing för plejset! Kram!

    SvaraRadera
  3. Kollade länken för håret, love it! Gillar bloggen också, följt den ett bra tag. Ser ut som ni haft en himlans mysig dag, ska bli kul att se lite b4/after pics!!! kram kraaam

    SvaraRadera
  4. Mia - mjo, det du säger stämmer bra. Och jag avskyr också att flytta, blir väl 16e gången i mitt liv, men gör man misstag måste man rätta till dem raskt. Jag skriver ett inlägg strax om detta.
    Catta- haha, jättesnygg med hättan jajamen! Har tagit en bild, får när jag hinner ladda upp. Nöjd! Kram!
    Becks - jättemysig dag, så himla skönt att göra roliga saker mitt i veckan ibland:) Fredagskramen!

    SvaraRadera