torsdag 8 mars 2012

hallå i stugorna


Känner mig lite extra pigg och glad såhär på vårkvisten. Jag vill starta projekt, fixa hemma, ge mig ut på långprommisar, planera semestrar och vad inte. Det känns som att jag töar fram ur en grådassig snödriva.

Bion igår var inte deppig och svår, mer en trevlo må-bra-film - The King's Speech. Det kändes lite nervöst att lämna pappa K själv med barnen för första gången. Men kvällen hade gått galant, såklart. När jag kom hem sov barnen och pappa K spelade dataspel i soffan.

I helgen blir det jag som är lite ensammen med kidsen då pappa K ska åka bort en sväng. Men jag har passat på att bjuda hem lite folk för trevligt fikasällskap, och till och med blivit utlovad hembakt medhavt fikabröd. Pappa K borde sladda in på uppfarten lagom till att Mello börjar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar