måndag 7 maj 2012

skira ting (låter som ett namn på en shabby chic-butik)


Shopping brukar brukar numera bestå i att jag handlar ett (oftast randigt) barnplagg eller hugger en schampoflaska åt mig själv på Ica Maxi, samtidigt som jag rullar barnvagnen fram och tillbaka i mittgången ( det bara är där vagnen får plats) för att inte den ena eller andra ska vakna. 

Idag sov båda en snutt i vagnen efter öppna förskolan och jag hann ila ned mellan klädräckena på HM och roffa åt mig en halv outfit till en jobbfest på onsdag. 

Att ha två små som inte gillar affärer och att pansarvagnen är otymplig som attan har gjort att konsumtionsnivån gått ned hos lilla familjen, och det tror jag bara är bra. Det brukar vara ett idogt köpande av onödigheter mest hela tiden.

2 kommentarer:

  1. Väldigt fin (halv) outfit!!! Visst känns det lyxigt när man faktiskt hinner titta ordentligt i nån affär då och då. Känner sig nästan som en vanlig människa för en sekund! Hoppas ni får kul på jobbfesten! Kram

    SvaraRadera
  2. Jättelyxigt! Men man känner sig naken, exposed nästan, utan en barnvagn framför sig när man är ute själv;) Kram!

    SvaraRadera