onsdag 2 maj 2012

matglada vuxna



Mat är ju typ det bästa. Ni kanske har märkt att det är något av en passion. Pappa K lagar bäst, men jag har blivit liiite bättre vill jag tro. Jag var bombsäker på att jag skulle bry mig mindre om matlagning nu när vi har fullt upp med två små. I stället är det är ännu trevligare med god mat. Det finns liksom ingen kärlek i påssåser och frysrätter, nog för att sådant också slinker ned ibland. 

Vi lagar ingen extra barnvänlig mat, lite mindre kryddstark bara. Om lillplupp äter allt vi serverar? HAHA. Nej. Helst skulle han äta Dennis-korv och pannkakor sju dagar i veckan. Ungefär varannan måltid ratar han högljutt och äter bara upp sina älskade grönsaker. Man han ser inte helt avmagrad ut så han överlever nog.

Nu ska de börja sälja ICAs matkassar även i vår stad och jag är lite sugen på att testa. Har ni provat?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar