söndag 20 maj 2012

nytt in till barna



Som vanligt handlade jag barnkläder när vi tog oss en runda på stan norröver. Är inte alls någon hejjare på att handla sommarkläder till mig själv, tänker alltid att det inte är någon idé, sommaren är ju så kort. Så står jag där i juli, utan sandaler, i en gammal nopprig bikini och svettas i jeans eller i mitt enda par shorts från 2001. Men den är ju rätt kort, sommaren alltså, och det är då jag absolut utan tvekan är mitt fulaste jag. I år har jag iallafall köpt en bikiniunderdel - alltid en början!

Smått och Snyggt hette ijallefall en butik som hade en bra blandning av märken jag gillar. Sådana butiker tycker jag fattas i Härnösand/Sundsvall, har för mig att det finns någon alls. De gula Moonkids-tightsen är köpta där och resten av plaggen på Lindex och Kappahl.

3 kommentarer:

  1. Fint!!! Vill också handla lite smått till barnen, det finns ju så mycket fint! Och jag känner verkligen igen det där med sitt fulaste jag under sommaren, det var precis vad jag tänkte på idag när jag skulle klä mig. Det blir aldrig rätt, höst och vår är min grej när det kommer till mode och snygghet!

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte vad det är alltså, jag blir så himla luffig på sommaren:) Men det gör inte så mycket! Funderar dock så att jaga rätt på några sommarklänningar, bekvämt och fint, men inte det lättaste när man måste hitta en modell som går att amma i. Typ omlott eller allra helst med ett par knappar fram... Where to find?

    SvaraRadera
  3. Ja du , good question! Jag är själv på jakt efter några klänningar så vi kan ju båda hojta till om vi ser den ultimata klänningen hängandes i någon affär! Men jag har det väl aningens lättare då jag inte behöver tänka på amning ;)

    SvaraRadera