torsdag 24 maj 2012

första sommardagen





Bra

- Vi har slutat att kräkas
- Det är nästan shorts-väder. Väljer att avrunda uppåt och går därmed i shorts. För första gången i år! Nu vill jag ha sandalerna jag beställt genast
- Hela första rabatten rensad och till och med grannen sa att det blir fint. 
- Kex och kaffe på ballen, mjölk för vissa
- Imorgon ska det bli superdupervarmt
- Farmors paket med Blisten Maskin-kalsipper kom på posten och vilken lycka

Mindre bra

- Ingen 50-tals fest för min del, vill inte råka smitta någon. Och jag som köpt både rött läppstift och locktång.
- Nya byxdräkten jag köpte hem från Lindex har ett hål. Hoppas de har fler på lager för det här blir sommarens plagg för min del. Sorry syrran, jag vet att du avskyr den.
- Jag är lite rädd för daggmask när jag rensar ogräs. Lite ovan med natur och sånt. Men det går bra ändå när jag har handskar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar