fredag 7 oktober 2011

tankar en lördagsmorgon kl.05.28

Skulle det mest se löjligt ut om mamma M hade silvernaglar?

Boyfriendskjortor (alltså när man lånar sin snubbes vita skjorta/jeans och ser sådär casual snygg ut) - hur farao funkar det? Jag skulle aldrig kunna låna ett plagg av min man utan att det skulle se ut som att jag öppnat fel garderobsdörr och varit berusad/extremt trött på morgonkvisten. Bylsigt. Vi är liksom bakade med helt olika pepparkaksformar.

Är det för tidigt att börja handla julklappar? Äh, jag svarar själv. Svar:Nej. Inte för mig. Ni behöver däremot inte börja än, lovar. Det är en osund grej jag har.

Varför är jag vaken?

När brukar folk normalt sett vakna en helgdag, om man t.ex. skulle vilja göra french toast till en make och en snart två-åring?

Tranströmer - kan det vara min kopp te? Är ingen poesifantast.

Över och ut.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar