söndag 25 december 2011

juldagsslö


Julemat en masse.


Som vi åt och åt.


och åt lite till.


I väntan på tomtefar.


Pakeeet! Hur många som helst, först på förmiddagen för att fira födelsedag och efter lunch slog det över i julafton och på kvällskvisten kom Tomten med säckar av skojigheter. Farfar missade hela julklappsutdelningen, för han var ute med vovven. Sicken osis!


Den julmaten satte sig visst lokalt runt magregionen. Herre, jag inser aldrig hur stor jag är förrän jag ser det på bild! Snart över, pjuh.

Och imorgon väntar lite shopping i Birsta. Julrean? Njae kanske lite, men fokus ligger på att leksaksförvaringen behöver lösas akut. Små hårda leksaksbilar och duplo ö-v-e-r-a-l-l-t.

2 kommentarer:

  1. fina fina mia! det ser ut som ni haft en riktigt god jul! ska se om jag får rumpan ur och lägger upp några bilder jag me :)

    julekramar till er alla från oss alla

    SvaraRadera
  2. Det har varit supermys:) Njuter i fulla drag av ledigheten! Stora kramar till er!

    SvaraRadera