måndag 5 december 2011

i guds hus håller man truten



Nu är vi hemma efter vår resa till Stockholmstrakten och andas ut efter alla festligheter. Det har varit kalasande och bröllop helgen i ända. Blev inte många foton tagna i kyrkan och mamman fick nästan magsår då lillplupp gastade för kung och fosterland, slog igen psalmboken och hoppade i kyrkbänken:

- Det är inte bra musiiik, inte braaaa!

Jag är inte heller dökär i orgelmusik, men jag håller det för mig själv just när den spelas i vart fall. Just saying. Om man ändå hade kunnat lugna ned nerverna med ett glas vin! Eller tre.

Är så enormt gravid just för tillfället att jag inte vet var jag ska ta vägen. Och till råga på allt jobbar pappa K tokmycket och denna allas vår valross - undertecknad - får glatt (hahaha, rätt surt) promenixa hem från dagis i snömodden. Det är ju nästan så man klämmer ut ungen i ren ilska.





3 kommentarer:

  1. Ja det råder inga tvivel om att Algot inte kommer att stå i ett hörn när det uppstår dansmöjligheter efter detta... Kram

    SvaraRadera
  2. hahahaha... jag skrattar högt typ varje gång jag läser din blogg. I LOVE IT!!
    Kläm på vettja! jag vill se vad det blir för slags tös! OCH bästa lockbetet för att få gäster till norrland ;)
    Du ser fin ut på bilden! Snygg frilla, och snygg tjej. Magen gissar jag är supderduperstor nu och klänningen ser fin ut :) Schyssta lökar by the way ;) har du fått nån sån kommentar än under den här graviditeten? Lillkillen är oxå stilig! jisses vad han växer! Hoppas ni har det bra i snömodden! Kramar

    SvaraRadera
  3. Tack fina du! Inget ännu om schysst lökar, men det var desto mer påtagligt förra gången:) Klämmer i snart, så ni måste komma hit och titta på den nya! Det ser vi fram emot! Kramar!

    SvaraRadera