måndag 28 februari 2011

myror i brallan




Har köpt nya byxor. Men sen åt jag en cupcake på jobbet. Pappa K säger att det är därför mina brallor pajjar i arslet. Vi fikar för mycket på mitt jobb alltså. Jag tror snarare att det är för att jag sitter på ändan hela dagen = massiv nötning i bakregionen. Pappa K är nog bara sur för att han inte fick en cupcake. Så måste det vara.

Idag var det förresten ljust när jag gick till OCH hem från jobbet. Holy cow, det bådar gott!

Från Lindex (jomenvisst, finns i Härnta å allt).

2 kommentarer:

  1. Jag längtar till den dagen jag slipper bära gravid-brallor... Fina byxor har du inhandlat iallafall!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tackar hjärtat! Gravidbyxor var man ju riktigt less på i slutet, och tights. Men snart är magen borta:)

    SvaraRadera