söndag 26 september 2010

finaste fina


Nu börjar helgen lida mot sitt slut. Lediga helger är guld värda, och om solen skiner är det som glasyr på kakan.

En spännande vecka väntar. Förhoppningsvis blir det en friskare vecka så vi kan hitta på lite skojigheter, Öppnis och fika till exempel. Sen skulle det ju vara kul att inte vara så täppt i näsan att maken bara skrattar när man försöker föra en konversation.

Ingen utemiddag blev det idag, inte så kul att gå på restaurang då man inte kan urskilja några smaker. Varför passar man inte på att äta nyttiga och tråkiga saker bara när man är förkyld, typ som fullkornspasta och baljväxter? Inte då, istället äter man glass och fikabröd och tycker synd om sig själv.

Igår såg vi Farsan, sådär tyckte vi om den filmen. 2/5. Blire film ikväll också? Svar: Ja.


5 kommentarer:

  1. Men vad A ser annorlunda ut! Verkligen en stor kille nu och ingen bebbe... Gullig är han i alla fall

    SvaraRadera
  2. Han är en stor kille, men ändå mammas lilla:) Han kan till med säga ett par ord - mamma, pappa, titta och ibland lampa (men oftast låter det som mamma eller mamba).

    Nilsen är också jättegullig! Kom på att jag har en present till honom ju... Och sen har jag köpt en julklapp också haha.

    SvaraRadera
  3. Åhåå en julklapp, spännande. Vi har hittat de perfekta klapparna till A, T och J. Alla kussarna kommer nog bli nöjda (och deras mammaor....)
    Tänka sig att plutten kan prata! Fast iof som han testade sina lungor sina första månader förvånar det inte mig.
    T o J fick presenter när vi var där så nu ska det köpas något till A! Något han behöver?

    SvaraRadera
  4. Spännande! Jag har inte riktigt tänkt så långt än på julklappar, det är ju ett tag kvar, men jag köpte en likadan grej till Nilsen när jag beställde en till A. Ni behöver för allt i världen inte köpa något dyrt, A har så han klarar sig! Spar era pengar, och skicka oss en bild på N istället:)

    SvaraRadera