tisdag 26 juni 2012

sommarhälsningar



Jag tänker ta lite semester. Planen är att varva ned, ta det första doppet (har köpt bikiniöverdel idag, så nu slipper ni skicka sedlighetspolisen på mig), få myggbett, nöta ut picnic-filten med min stjärt, äta obscena mängder glass, gå runt i alldeles för platta sandaler, äta lyxigare frukostar, lufta nakenfisbarnrumpor i gräset, stanna till på vägkrogar och äta taskig mat, se exotiska djur på zoo och glömma bort vilken veckodag det är.

Något jag inte tänker göra vidare värst mycket är att hänga här. Visst kan det dyka upp en bildkavalkad när, och om, andan faller på.

Till dess, önskar jag er den finaste tänkbara sommaren. 

3 kommentarer:

  1. Ut och njut! Hoppas vi hörs (och ses) under de häliga semesterveckorna framöver. Kramar i mängder!

    SvaraRadera
  2. Skönt att du vill mota sedlighetspolisen med en bikiniöverdel!

    jag har alltid förespråkat att det är finrums-acceptabelt att knalla bottomless, men jag har inte hittat så mycket stöd för det. kör, bara kör!

    SvaraRadera
  3. Kör försiktigt, ät inte glassen för långsamt och ha det fint :)

    /Mia

    SvaraRadera