söndag 29 maj 2011

en regnig dag


Passade vi på att shoppa lite i Birsta. Lite nödvändigheter till lillen, bl.a. en uv-outfit. Med svenskt och finskt påbrå har killen fått hudtonen av en vampyr. Vi sitter i skuggan han och jag, och gömmer oss.

Hittade lite stuff till mig själv också. Jag funderar nu i efterhand på om ett av plaggen är så himla fäshion ändå... Jo men jag tror nog det. Tyckte att jag såg en fleecejacka i senaste Elle-tidningen. Funkar om man ska ut på galej i sommar, till det mesta. På Stureplan, eller söder. Och i potatislandet till och med!


Fick en fin present av pöjken och pappan också på denna ömma mödrars dag. En lyxig mascara. De är bra mina killar, håller mamman tjuslo.

Klänning och kjol Monki, Keds från Nilson och fleece från Intersport (50 spänn idag!)

1 kommentar:

  1. fina ting! och fleece är bara sååååå fashion! och för en ynka femtiolapp såå kan man ju inte gå fel ;)

    SvaraRadera