torsdag 27 september 2012

helluuu



Milde himmel du intensiva tid! Stockholm var alldeles superbt! Gopizza, gobrunch, kräftskiva, gomiddagar på hotell och så de bästa släktingarna och vännerna. Stockholm levererade även ett par höstskor, en tackar, och lite annan shopping. Även om det var en hel del jobb skulle jag säga att nöjena överglänste. Pappa K och jag fick till och med en dejt på tu man hand och avnjöt en film på biograf, det händer i runda slängar aldrig.

Två nätter på hotell utan make och barn hade jag ju också. Tummen upp för spa-delen och tummen ned för nyttiga torkad-frukt-bollar till fikat - blodsockersäker konferens bah - ge mig wienerbröd! När jag blev hämtad av pappa K och såg att han handlat och klätt lillan i Missoni från topp till tå var jag nära tårarna. Bilresan hem gick för en gångs skulle lugnt till.

Igår firade vi visst bröllopsdag. Tack makens moster för att du meddelade oss virrpannor om detta. Hur vi firade? Äsch då, vi är inte vidare romantiska av oss på det där traditionella sättet. Vi pussas dock på daglig basis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar