måndag 14 november 2011

nope in än

Det har inte blåst över än. Idag blev jag arg för bl.a. att handfatet på lilla toaletten är så litet att det stänker vatten på väggar och golv när pappa K tvättar händerna, på högen med löv under lönnen som behöver krattas upp, på fogarna som knakar så att det känns som någon smockat till mig med ett brännbollsträ i kussimurran och för att jag inte kan hitta en klänning till bröllopet hur jag än bläddrar internet upp och ner och så blev jag arg för att jag inte vet vad jag vill jobba med när jag är klar med mitt nuvarande jobb.

Oresonlig - check! Nu tar jag en apelsin och zoomar ut.

3 kommentarer:

  1. Vad tokigt det blir ibland. Började läsa inlägget men hade tankarna på en annan god vän som bloggar, namnet på den börjar oxå på lilla ... Tänkte att vad i hela friden, har det brunnit totalt för människan!!?
    Så kom jag på att det var ju din blogg och då verkade det helt normalt ;)

    Sköt om dig//Mia

    SvaraRadera
  2. tjohoo vad arg man kan vara, jag var arg som ett bi och nere i djupa dalar till och från under hela andra graviditeten. inte alls samma lugna proggo-tjej som med ettan... men det går över!! promise!!! tänk sen när du får snusa nykläckt bebis, underbart!!!!!!

    stora kramar

    SvaraRadera
  3. Haha, helt normalt alltså, tack;)

    Är lite mindre ilsken idag, lite piggare och gladare:) Alla kan andas ut. Det liksom bubblar över ibland, haha kan vara arg på pappa K bara för att han inte är gravid och slipper alla krämpor, stackars make!

    SvaraRadera