tisdag 12 juli 2011

food dude

Oodi!
Leilas rågkakor, eller ja, just dessa är ju våra förstås
Svamp- och broccolirisotto med sallad

Idag var en gråmulen alldeles ospeciell dag hemma. Ibland behöver man sådana också. Snart kommer pappa K hem med smågodis och så blir det tv-seriemaraton. Plöjde tre avsnitt av True Blood igår. Himmel den där Alexander Skarsgård, kickar Stephen Moyers rumpa vilken dag som helst.

Jag träffade en kompis i Stockholm som berättade att hon skrivit ned sina mål i livet, stora som små, för att konkretisera. När man (jag då) börjat jobba och vardagen smyger på, med kidz och full rulle nonstop, så flyger tiden liksom bara ifrån en känns det som... För egentligen, om jag tänker efter, så finns det massor med saker jag vill åstadkomma i livet. Resor, upplevelser, saker att lära och se. Jag ska tamejtusan också skriva en lista! Och kika på den ibland och pricka av. Så livet inte kutar ifrån mig.

Deep shit.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar