fredag 23 november 2012

julklappar - done


Har näthandlat i stort sett allt till alla barn nu. Skönt att ha det klart i god tid och att lägga grubblandet bakom mig. Satsar hellre på knäck-kok och lussebullebak, eller chillar i soffan med ett stort glas julmurre och en december-satsuma under decemberfritid.

Och så blev det en rulle washi-tejp till inslagningen. Ojoj, kommer att bli världens finaste paket! Pappa K suckar något om pärlor för svin...

Nu tar vi helg alles! Jag har varit i Sundsvall på studiebesök idag och kikat på karriärmöjligheter, men njae, det var nog inte min kopp te. Något annat får det bli. Lillskruttan har haft hög feber i tre dagar, så jag tror inte att det blir en vidare vild helg. Och sist av allt - förskoleplats har hon fått, på samma place som brorsan i vår.

Tejp från Mokkasin, jag vill ha allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar