söndag 29 augusti 2010

nya höstskor


www.nilsonshoes.com

Jag har kärat ner mig i ett par pjucks. De fanns inte kvar i min storlek i Sundsvall, och nu har jag beställt dem på nätet. Hoppas de passar! Så svårt att hitta fina, bekväma skor som passar till det mesta, tycker jag. Det är lönlöst att köpa skor med hög klack. Jag känner mig som en överklädd giraff i högklackat. Det känns inte som jag helt enkelt, jobbigt att man bara kan gå korta sträckor också, vill kunna gå kilometervis helt spontant. Himla tjusigt på andra däremot!

2 kommentarer:

  1. Men hallå du! Precis såna skor ska jag kila ner på stan och köpa så fort min förkylning är över... Aja vi ses ju inte överdrivet ofta, så då kan vi ju ha lika. Kram f småland

    SvaraRadera
  2. De perfekta höstskorna! Tjejerna på Nilson sa att de hade sålt slut direkt, i min storlek iaf. Clark's heter märket.

    Nu väntar jag på ett par 39:or, men är rädd att de är för stora! Jag testade ett par 37.5:or som var pyttesmå, och tänker mig att jag behöver 38.5:or, men förhoppningsvis funkar de jag beställt.

    De finns i brunt också:)

    SvaraRadera