onsdag 15 februari 2012

saker att se fram emot

Februari är verkligen en månad som jag oftast vill fast-forward:a. Testar att i stället njuta av nuet och planera kommande skojigheter, bl.a.

- Bioklubb på onsdagar. Ska börja gå med några arbetskamrater och titta på svåra och misär:iga filmer för att liva upp vardagen lite. Så fort vi anpassat oss lite här hemma, hittat rutiner och testat nappflaskan.

- Brunch med ett gäng gamla vänner (fast de ser ut som nya, oförskämt snygga) nästa helg på Söder. Och en fika i Stockholm nästa vecka med desto fler.

- Att jag inte längre är otymplig som en vattenbuffel och kan börja yoga. Inget avancerat, tänker bara dra fram yogamattan hemma och hoppas på lite lugn och ro...

- Madonna-konsert i Götet med en polare i juli. Här skulle jag vilja infoga ett - glädjetjut - men det gör jag förstås inte för barnen sover och jag är inte tappad bakom en vagn. Men jag mimar ett glädjetjut!

Vad ser ni fram emot?

4 kommentarer:

  1. Att träffa dig!!!! Och lilla B!! och resten av familjen (?). Och att mitt tredagarsmål om bokförings- och skattebrott ska ta slut. Och att få handtag på nya skåpluckorna. Och våren såklart :) kram på er!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ser fram emot att träffa er oxå, hur mycket som helst! Och våren, ja tack gärna!

      Och självklart kommer resten av familjen på brunch oxå, såklarre! Lär bli livat värre:)

      Radera
  2. jag tror jag dööör! madonna är ju min första och största idol, missade henne sist hon var i sverige pga en liten mammig vilma. men hade gett mig tusan på att gå nästa gång hon åkte på en världturné. men iom att vi är mitt uppe i flytt så har ingen biljett inhandlas... hemma själv med barn med 40-graders febertoppar sen i helgen not fun! ser just nu fram emot att renovera klart lghtn! kramar i mängder

    SvaraRadera
    Svar
    1. Madonna är helt obeskrivligt bäst, har en supercool kompis som har ett supercoolt jobb och kunde förhandsfixa biljett. Lyckan!

      Stackars sjuklingar, inte kul alls! Pussa på småttingarna. Stora kramar!

      Radera