tisdag 28 februari 2012

ingen tittar ändå på mig


Inget dagis för plupp idag. Han vaknade med feber inatt och ville sova som en orangutang på sin far. Men det har varit fullt ös hela dagen, fram tills nyss då han alldeles för toksent valde att sova middag. Hellooo evighetsnattning ikväll.

Idag har jag upptäckt att jag är extremt ful i håret. Lite trött och småful i allmänhet också såklart. Det hör till. Men da hair, hur ser jag ut egentligen?! Oroa er inte, har tvingat pappa K att ta ledigt från jobbet en dag om någon vecka. Joho. Tills dess tänker jag gömma mig bakom snygga barn. Som detta ovan t.ex.


2 kommentarer:

  1. Hej fina! Vilket underbart litet leende att mötas av när man tittar på bloggen din, så stor hon har blivit! Måste höras snart när ni vilat upp er efter de veckor som gått. Ett litet prat på telefon är alltid kul!

    Hoppas lillpluppen kryar på sig och att ni trots allt är ok!

    Massor av kramar

    SvaraRadera
  2. Gärna det! Vi kan slå en signal nästa vecka! Stora kramar till er gulletussor

    SvaraRadera