måndag 21 januari 2013

veckobörjan



Helgen avrundades med pulkabacken, ett träningspass och supersen-söndagsbio - Tarantinos nya - gå och se den! Ett sedvanligt blodbad till coolaste musiken.

Trots att jag kunde vara med utvilad är jag ändå så himla pepp på veckan. Det blir en rätt alldaglig sak med jobb, träning och skumbad med barnen. Men nästa vecka minsann reser familjen och jag till Stockholm för att jag ska på kurs. Tänker mig att det ska hinnas med after work förstås och en kik på vårmodet. Det gäller att drömma stort.

3 kommentarer:

  1. Tjohopp vad skoj med resa till huvudstaden! Hur länge blir ni kvar? Hoppas veckan varit bra! Kramar

    SvaraRadera
  2. Jag veeet! Hur nice som helst! Dessvärre är det mest bara kurs, men jag får känna på storstadspulsen genom att pendla från Täbban till Clarion Sign vid Centralen. Vi åker hem på lördagen eller söndagen, beror lite på. Är ni i krokarna? Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi var i krokarna förra helgen så tyvärr inget nu till helgen :( men det kommer väl fler tillfällen? Kanske ett där man kan planera lite i förväg! Lite avis är jag allt på ditt pendlande nu i veckan ;) Storstadspulsen is the shit! Kramar

      Radera