lördag 26 juni 2010

Sommar i Stockholm


Tänka sig, om bara 1,5 månader så bor vi inte längre i Stockholm. Det är svårt att föreställa sig. Redan nu känns det tråkigt att behöva lämna familj och vänner. Men jag tror att vi kommer att få det tiptop i Härnösand. Vi har ju varandra. Och Facebook.

Nu är det många saker som behöver ordnas i raketfart - nytt boende, bort med gammalt boende, packa pick och pack osv. Jag är en rutinerad flyttare (15e gången?), så det ska nog gå bra. Har burit mången kartong i mitt liv, och det har alltid gått bra. Eller njae. Vid en flytt hade jag nackspärr för första och enda gången i mitt liv, och vid en annan så hade K brutet nyckelben, lunginflammation och nageltrång. Men vi håller tummar och stortår för att denna flytt blir en handikapp-fri succé.

Nu ska vi först njuta lite av sommaren i Stockholm.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar